ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Δεκ 2019

Αγάπη σημαίνει να κάνεις τυχαίες πράξεις καλοσύνης προς οποιονδήποτε!

Χωρίς λόγο χωρίς ανταπόδοση χωρίς προσδοκία! Αυτό αυτομάτως ανεβάζει την δόνηση πάρα πολύ ψηλά! 

Μην υποκύπτεις στην λύπη όσο εκβιαστικές κι αν είναι οι συνθήκες! Γιατί τις διαιωνίζεις! 
*

Μέσα σ' Αυτόν ζούμε και κινούμαστε και υπάρχουμε!
Τιμούμε την χάρη των αόρατων φίλων του ανθρώπου, τα αγγελικά και αρχαγγελικά όντα... Είθε κάθε ψυχή να είναι ανοιχτή στην παρουσία των αρχαγγέλων! Και στην ιαματική δύναμη του αρχαγγέλου Ραφαήλ! 
*

Δυο λέξεις μόνο να ενθυμηθείς: Αόρατος Πόλεμος!
Είναι από την θεϊκή ευσπλαχνία που δεν θυμάσαι ενσαρκούμενος!

Χρειάζεται επειγόντως να ανεβάσουμε τις δονήσεις του κόσμου! Οι σκοτεινοί οργιάζουν! 
* 
Να είσαι η προσευχή του κόσμου!
Μην απομονώνεις τα "προβλήματα" από το Μεγάλο Τοπίο! Αλλιώς θα παραμένεις μέρος τους και όχι μέρος της λύσης! 
Να δίνεις την δυνατότητα στον άλλον να γλιστρήσει προς την υψηλότερη δική του δυνατότητα! 

Ο  καλύτερος τρόπος για να διώξεις τον εαυτό σου είναι να τον κάνεις Θεό στον ουρανό! Λες: «Μείνε εσύ εκεί, θα μείνω εγώ εδώ!» 

Σε ό,τι επενδύεις την δύναμή σου έχει εξουσία πάνω σου! Προσοχή στους "θεούς" μας! 

Η αλήθεια δεν είναι διανοητικό συμφώνημα! Περισσότερο είναι αίσθηση, δόνηση ζωής, ομορφιά αγάπης… 
* 
Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ από τον Ηλία Καζάν
Θα πάρω την θέση που μου αξίζει στην σκηνή και θα είμαι ο εαυτός μου! Δεν είμαι ένα ορφανό του κόσμου, δεν έχω κανένα λόγο να νιώθω υποτιμητικά! Θα ανταποκρίνομαι όπως νιώθω, έστω και παράξενα ή ιδιαίτερα, αλλά θα ανταποκρίνομαι. Θα έχω τον λαιμό μου ανοιχτό. Θα έχω την καρδιά μου ανοιχτή. Θα είμαι ευάλωτος. Ίσως να έχω οτιδήποτε και τα πάντα απ’ ότι έχει ο κόσμος να μου δώσει, αλλά αυτό που χρειάζομαι περισσότερο και αυτό που θέλω περισσότερο, είναι να είμαι ο εαυτός μου. Θα παραδεχτώ την απόρριψη, τον πόνο, τον πανικό, θα παραδεχτώ ακόμη και τη μικροπρέπεια, θα παραδεχτώ την ντροπή, την οργή, θα παραδεχτώ οτιδήποτε και τα πάντα, όλα όσα μου συμβαίνουν. Τα καλύτερα και τα ποιο ανθρώπινα μέρη μου είναι αυτά που κατοικούν μέσα μου, αλλά κρύβω από τον κόσμο. Θα δουλέψω γι’ αυτό. Θα δυναμώσω την φωνή μου. Θα ακουστώ.
*
Σταθερά και αμετακίνητα στο φως! Φως! Μόνο φως! 
Το καινούργιο θέλει καινούργια ψυχή! Αυτό κι αν είναι ζητούμενο! 

Where we will be when the summer's gone...

Κάθε μέρα είναι άγια αν εσύ είσαι στο κέντρο σου!
* 
Η ασθένεια, είναι η τέλεια λύση που βρίσκει ο εγκέφαλος στο πρόβλημα των εσωτερικών συγκρούσεων!
Με την επίλυση της σύγκρουσης επέρχεται αλλαγή στο σωματικό μέρος! TO ΣΩΜΑ ΑΥΤΟΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ!
«Και η αλήθεια ελευθερώσει ημάς…» 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: