ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Οκτ 2013

Το αγγελικό ρολόι με κέντρο του το ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!

Να δούμε το ρολόι κάτω από το πρίσμα του ότι «εγώ είμαι» οι άγγελοι, οι ιδιότητες, η θεϊκή παρουσία κάθε ώρα, κάθε λεπτό, κάθε στιγμή στον χρόνο που το ρολόι συμβολίζει. Να δούμε τον χρόνο σαν ένα κύκλο, και σε κάθε του σημείο να στέκεται ένας άγγελος, μια θεϊκή ιδιότητα, μια όψη του εαυτού μας: και να τον επικαλούμαστε!

Ο συμβατικός χρόνος είναι για τον άνθρωπο κάτι στο οποίο τρέχει από πίσω του! Και έχει φροντίσει η κοινωνία να μας τον γεμίζει με πράγματα που κατ’ εξοχήν αφορούν την υλική μας διαβίωση. Εμείς εδώ κάνουμε μια πρόταση εντελώς ανατρεπτική: να δούμε τον χρόνο σαν ένα κύκλο, μιαν αγκαλιά Θεού μέσα στην οποία βρισκόμαστε, στο σημείο αυτό του χωροχρόνου, που μας περιβάλει με τους αγγέλους και τις δυνάμεις του, αδιαλείπτως προστατεύοντάς και καθοδηγώντας μας. Δεν είμαστε δηλαδή ποτέ μόνοι!

Ο δείκτης που δείχνει τα δευτερόλεπτα κινείται συνεχώς, χωρίς καν να τον παρατηρούμε, επισημαίνει την δράση του Αγίου Πνεύματος! Κανείς δεν παρατηρεί τα δευτερόλεπτα! Όμως αυτά κινούνται διαρκώς δείχνοντας την αδιάλειπτη παρουσία του Αγίου Πνεύματος στα ανθρώπινα δρώμενα. Αν οι ώρες αντιστοιχούν στον Πατέρα και τα λεπτά στον Υιό, τα δευτερόλεπτα αντιστοιχούν στο Άγιο Πνεύμα. Οι τρεις δείκτες βρίσκονται στο κέντρο του κύκλου!

Σ’ αυτό το κέντρο αν βάλουμε τον εαυτό μας, τότε, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ όλα τα σημεία του κύκλου! Εγώ είμαι η αγάπη, εγώ είμαι η ζωή, εγώ είμαι η σοφία, εγώ είμαι η χαρά, εγώ είμαι η αλήθεια, εγώ είμαι η νοημοσύνη, εγώ είμαι το φως, εγώ είμαι το πνεύμα, εγώ είμαι η ψυχή, εγώ είμαι η αρχή, εγώ είμαι η ομορφιά, εγώ είμαι η ισχύς!

Αν κάθε φορά που κοιτάζουμε το ρολόι εξασκηθούμε να βλέπουμε τον αντίστοιχο άγγελο του εαυτού μας, ή τον επικαλούμαστε σε οποιοδήποτε σημείο της ημέρας που τον χρειαζόμαστε, τότε διαμορφώνουμε μια σχέση με αυτόν τον αόρατο κύκλο στον οποίο ούτως ή άλλως βρισκόμαστε, αλλά δεν έχουμε την συνείδηση να τον επικαλούμαστε και να τον αξιοποιούμε υπέρ ημών και των άλλων.

Είτε, λοιπόν, ο χρόνος θα είναι ένα γραμμικό μέγεθος που θα μας γλιστράει, θα χάνεται και θα μας ξεπερνάει, θα μας προδίδει και θα τον προδίδουμε, είτε θα ζήσουμε τον κύκλο του χρόνου σαν μια αγκαλιά του Θεού μέσα στην οποία μας έχει βάλει, και μπορούμε κάθε δευτερόλεπτο, κάθε λεπτό, κάθε ώρα, να τον επικαλούμαστε προσλαμβάνοντας έτσι τις αντίστοιχες δυνάμεις που έχει ορίσει για να μας ευεργετούν!

Το αγγελικό ρολόι έχει ευλογηθεί από τον αρχάγγελο Ραφαήλ! Σε μας που έχει παραδοθεί, έχει δοθεί και η ευλογία να ενεργοποιηθεί μέσα μας με αυτό τον τρόπο!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: