ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Ιουν 2017

Νίκος Παραουλάκης, μια ευγενής, παράξενη ψυχή, ένας σπουδαίος μουσικός

"Και πάλι οφείλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τα παιδιά από το ngradio.gr! Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή μου να συμμετάσχω σε μια τόσο όμορφη εκπομπή, σε ένα τόσο ζεστό χώρο, με τόσο εξαιρετικούς οικοδεσπότες και τόσο ζεστό ακροατήριο!
Μου λύθηκαν καποιες απορίες που για εμένα δικαιολογούν την τεράστια επιτυχία του ngradio, αυτό που οδήγησε τον σταθμό στο να έχει τόσες διεθνείς διακρίσεις! Η συνταγή δεν θα μπορούσε παρά να είναι το αληθινό μεράκι των ανθρώπων του ngradio, η άπλετη αγάπη για την μουσική και τις τέχνες, αγάπη τόσο αληθινή και αυτόφωτη ώστε να είναι ικανή να διατηρήσει όλη την αθωότητα και την φρεσκάδα της. Ένας για όλους και όλοι για έναν, ενθουσιασμός μικρού παιδιού που παίζει για πρώτη φορά το πιο όμορφο παιχνίδι, γνώσεις και αδιάκοπη τεχνολογική ενημέρωση και αναβάθμιση. Να ευχηθώ καλή συνέχεια αν και είμαι σίγουρος για αυτό!"

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: