ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

21 Ιουν 2017

Γιόρτασε την σημερινή μέρα! Ζεις! Άνοιξε το volume όσο πάει! Η ζωή είναι όμορφη!

Όταν είσαι ελεύθερος τα βέλη του κόσμου σταματούν μπροστά στον αόρατο μανδύα της ευλογημένης σου δόνησης! 

Να ευγνωμονείς αυτούς που σε απογειώνουν! Όσο μακριά και να πας περπατώντας δεν θα γνωρίσεις ποτέ τα Θαυμαστά τοπία του Ουρανού! 
*
Εσύ δημιουργείς το Μονοπάτι! Δεν υπάρχει χωρίς εσένα!
Μην υποτιμάς τις μικρές καθημερινές επιτεύξεις! Οδηγούν στις μεγάλες!
*
Καθοδήγησέ με, Ουράνιε Πατέρα, να αφυπνιστώ ως παιδί Σου
και να έχω την συνειδητότητα της έμφυτης αγνότητάς μου, της αθανασίας μου, και της ουράνιας κληρονομιάς μου!
Παραμχάνσα Γιογκανάντα 

Δεν μπορείς να είσαι "τουρίστας" στα Μεγάλα! Να έρχεσαι και να φεύγεις! Γιατί θα έρθει η στιγμή που θα μείνεις εκτός του Νυμφώνος! 
*
Η παρατήρηση είναι η υπέρτατη θρησκευτική εμπειρία!
Αν αφεθείς, δημιουργείς το κατάλληλο έδαφος, και η παρατήρηση, η επαγρύπνηση είναι οι σπόροι! Χρειάζεται μόνο να είσαι το κατάλληλο έδαφος για τον κατάλληλο σπόρο! Kαι τότε σίγουρα οι λωτοί θα ανθίσουν στην ύπαρξή σου!
Osho 
Σχόλια
-O νους υπακούει! Του δίνεις απλώς την εντολή! Ας δώσουμε όλοι μαζί μια μεγάλη εντολή αποκατάστασης μέσα από την αγάπη! Ο νους είναι ηγεμόνας όταν υπακούει στον Θεό! 
-Κι εγώ που είμαι άθεος και άθρησκος πώς θα γυμνάσω τον νου μου να γίνει ηγεμόνας στον εσωτερικό μου κόσμο;
- Σε διδάσκει η ζωή! Τα γεγονότα! Ο εαυτός σου... Εσύ αποφασίζεις τι σε κάνει να ζεις πληρέστερη και όμορφη ζωή! Αυτό είναι η θρησκεία και ο Θεός! Αυτό που ζεις όταν ανθίζεις!
-Για τον Ορθόδοξο χριστιανισμό η υπέρτατη θρησκευτική-θεραπευτική εμπειρία είναι η Νήψη την οποία πρόσφερε πλήθος αμέτρητο νηπτικών Πατέρων. 
-Η παρατήρηση είναι ήδη αποστασιοποίηση! Η δική μας Ορθόδοξη Νηπτική παράδοση είναι πολύ υψηλή -και ο άνθρωπος έχει πολύ εγωισμό για να επιλέξει την Εξομολόγηση και την άσκηση...  Εξάλλου για τον καθέναν χρήσιμο είναι ό,τι λειτουργεί για εκείνον και αντιστοιχεί στην πνευματική του ηλικία! Ούτε η παρατήρηση αναιρεί την Νήψη! Αντιθέτως μάλιστα!
*

Και βρήκα και τα δυο, ελευθερία και ομορφιά μέσα στην τρέλα μου!
Την ομορφιά της μοναξιάς και την ελευθερία του να μην με καταλαβαίνουν! Γιατί αυτοί που μας καταλαβαίνουν υποδουλώνουν κάτι μέσα μας! 
Χαλίλ Γκιμπράν 
*
Η Αλήθεια δεν χρειάζεται πνευματικό μονοπάτι!
Η μόνη δουλειά μου είναι να απελευθερώσω τον άνθρωπο από κάθε μορφής δεσμά, από κάθε θρησκεία, από κάθε φόβο, από κάθε θεωρία, από κάθε φιλοσοφία, από κάθε τεχνική! Την αλήθεια θα την βρει ο άνθρωπος από το καθρέπτισμα με τους άλλους ανθρώπους, καταλαβαίνοντας πώς σκέφτεται ο ίδιος -και μέσα από την παρατήρηση!
Κρισναμούρτι

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: