ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

21 Ιουν 2017

Το χαρούμενο φλερτ με τον εσωτερικό μας γιατρό!

Για να δούμε πώς θα ταξιδέψουμε στην ανθοφορία μας χαράς του φλερτ με τον εσωτερικό μας γιατρό! Σπουδάζοντας την ιατρική επιστήμη ανακάλυψα την ιαματική διάσταση μας προσφοράς του όταν το καλλιεργούσα εσωτερικά μέσα μου και στην σχέση με τον εαυτό μου!  Έτσι, ανακάλυψα, ότι μπορούσα να φλερτάρω επικοινωνώντας με το συκώτι μου, τα νεφρά μου, την καρδιά μου και όλα μου τα εσωτερικά όργανα και τις λειτουργίες χωρίς καμία εξαίρεση! Διαπίστωσα την δύναμη που έχει η φαντασία μας ιαματικής αγάπης, όταν συνομιλεί, ανοίγει μας πόρτες και απλώνεται εσωτερικά μέσα μου! Όλοι έχουμε μέσα μας περιοχές δύναμης και υγείας, που διαρκώς κάνουν παρέα και φλερτάρουν με περιοχές αδυναμίας και εξασθένησης. Όλοι μέσα μας έχουμε ένα ζωντανό πολυϊατρείο με γιατρούς όλων των ειδικοτήτων! Έχουμε μέσα μας από ένα παθολόγο, ουρολόγο, γυναικολόγο, ψυχίατρο κ.ά. Εάν λοιπόν, θέλουμε να συνδεθούμε με την δύναμη μας, αξίζει να μάθουμε την χαρούμενη ενεργοποίηση του εσωτερικού μας γιατρού!

Αξίζει να καλλιεργήσουμε την ολόπλευρη ενδυνάμωση του εσωτερικού μας ποιητή, στο ανοσο Ποιητικό μας σύστημα! Για να πάρετε μια ιδέα, θα μοιραστώ μαζί μας ό,τι κάνω κι εγώ καθημερινά για να φροντίζω το σώμα, το μυαλό και τα συναισθήματα μου, με αντιοξειδωτικές τροφές, βότανα, βιταμινούχες ιδέες, αγκαλιές, τραγούδια, χορούς, παιχνίδια και άλλα πολλά. Γιατί, μας λέει και ο ποιητής, φίλοι μου, «Σκηνή πας ο κόσμος εστί και παίγνιον!»

Ένα μικρό παράδειγμα για μας εγώ παίζω τώρα το εσωτερικό παιχνίδι του φλερτ με μένα. Μας ονομάσουμε το παιχνίδι μας «φλερτάρω-παίζω-χαμογελώ». Παίρνω λοιπόν μια άνετη θέση και εστιάζω σε ένα εσωτερικό μου όργανο που αυτόν τον καιρό μπορεί να με απασχολεί -π.χ το συκώτι μου. Δεν έχει σημασία να ξέρω ακριβώς την εικόνα του συκωτιού μου ή το πού βρίσκεται στο σώμα, μας μάς λέει η ανατομία. Μπορώ να φαντάζομαι το συκώτι μου σαν ένα αγαπημένο μου παιδικό παιχνίδι το οποίο μου χαμογελάει και του χαμογελώ! Για να μην ζηλέψουν και τα υπόλοιπα όργανα μου, μπορεί να περάσω και από τα νεφρά μου, την καρδία μου και όλα μου τα όργανα τα οποία φαντάζομαι να μου χαμογελάνε και να μας χαμογελάω! Αυτό το παιχνίδι μου ταξιδεύει με χαμόγελο παντού  παντού  παντού μέσα μου!

Μετά μπορώ να προχωρήσω σε βαθύτερη επικοινωνία με ζωγραφική, τραγούδι, χορό και άλλα πολλά, καθότι «τρώγοντας ανοίγει η όρεξη»! Φυσικά ανάλογα ποιο όργανο πάσχει και ανάλογα μας μας έχει πει ο γιατρός μας θα ακολουθήσουμε το ανάλογο εξατομικευμένο εσωτερικό φλερτ, μέχρι να δούμε την αγάπη που έχουμε για τον εαυτό μας να ανθίζει!
Τα Μαθήματα Χαρούμενης Ιατρικής χαμογελούν στον αιθέρα!

από τον  Αλ. Λουπασάκη
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: