ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Μαρ 2020

Πριν τα βάλουμε με τους ιούς ας γυρίσουμε να κοιτάξουμε το "ανοσοποιητικό" σώμα της ανθρωπότητας!

Tόσο μακριά από την θεϊκή συχνότητα!

Υπάρχει πάντα ο εύκολος και ο δύσκολος τρόπος! Εσύ επιλέγεις! Ο εύκολος είναι μαζί με τον Θεό! 

Το τέλος είναι απλά εφεύρεση του νου! Τίποτα όμορφο δεν τελειώνει! 
*
Αγίου Χαραλάμπους!
Να λάμπει η χαρά σε όλους!

Δεν χρειάζεται να "πας" κάπου αλλού! Ο Θεός είναι παντού! 

Οι περιορισμοί τους οποίους πιστεύεις ισχύουν για σένα! 

Καινούργιος εαυτός! Να ακτινοβολεί τα δώρα σου προς τον κόσμο! 
*
Οι Λαμπεροί φέρνουν λάμψη στον κόσμο... Τον ζωντανεύουν! 
Τα άθλια δίκια μας που κρύβουν τον Θεό... 

Και την συγγνώμη ο Χριστός την ζητάει για μας... 
*
Aπό το λευκό το φως (lux)! Τα χρώματα για τους αρχαίους Έλληνες ήταν το μεταξύ φωτός και σκιάς! 
Καινούργια μέρα!
Ας την γεμίσουμε με σ’ αγαπώ!
*
Ζωντανός λόγος
Να ζεις τις ημέρες μία μία και να τις εκτιμάς απόλυτα! Ας είναι κάθε στιγμή της ημέρας γεμάτη αγάπη και ευχαριστία! 
*
Πόση ανάγκη έχουν οι άνθρωποι το χάδι της ψυχής, την ασφάλεια για να ανοιχτούν και να δεχτούν την ιαματική δύναμη της ζωής... 
Να μη μείνει ο άνθρωπος στα μέτρια σημεία της εκδοχής του, αλλά να πάει στα υψηλότερα σημεία της απίστευτης εκδοχής του! Για να γίνει αυτό, χρειάζεται νους «πυρηνικός». Ένας νου από πάνω, όχι από κάτω. Ο από κάτω νους λέει: «Αυτή είναι η θεωρία μου, αυτήν κρατώ, βάσει αυτής κινούμαι!» Ο πυρηνικός νους λέει: «Δεν έχω θεωρία! Δεν κρατώ τίποτα! Δεν θέλω να κινηθώ! Είμαι όπου είμαι, αυτό που είμαι, στο σημείο μου!» 
*
Lord, what fools these mortals be!
(Κύριε, πόσο ανόητοι είναι αυτοί οι θνητοί!)
William Shakespeare 
*
Ζωντανός λόγος
Ησύχασε και γνώρισε ότι το ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ μέσα σου είναι ο Θεός! 
*
Όταν μάθεις να δίνεις, για πρώτη φορά γίνεσαι ικανός να πάρεις!
 Όταν μπορέσεις να πάρεις ολοκληρωτικά, τότε ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να δίνεις τίποτα πέρα από τον εαυτό σου. Και ότι δεν μπορείς να πάρεις τίποτα από τον άλλον πέρα από τον εαυτό σου! Το μόνο που μπορείς να δώσεις είναι ο εαυτός σου. Το μόνο που μπορείς να του πάρεις είναι ο εαυτός σου! 

Σ΄αυτό τον κόσμο γίνεσαι ό,τι έχεις αγαπήσει
και παίρνεις προίκα σου στερνή αυτά που ‘χες χαρίσει!
Δ. Απόστολάκης, Χαίνης
*
Ελεύθερος από τις εμμονές του νου τις επαναλήψεις τα πάσης φύσεως data!
H ζωή έχει υπέροχη ρευστότητα, φρεσκάδα... "Ιδού εγώ τα κάνω όλα νέα!"
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: