ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Μαρ 2020

Έχει νικήσει ο Χριστός για όλους!

Εμείς ζούμε τα χωροχρονικά καρέ! Έχουν χαθεί και χάνονται μάχες! Αλλά ο πόλεμος έχει κριθεί! Οι δυνάμεις του Φωτός στην Γη έχουν νικήσει! Στο χέρι μας είναι να γλυτώσουμε πόνο και χρόνο! 

Η αγάπη όπως την δίδαξε ο Χριστός είναι Ζώσα Χάρις που ανυψώνει τις δονήσεις του κόσμου και μεταμορφώνει το ανθρώπινο ον...

Αν δεν γνωρίσεις την πνευματική σου αθανασία δεν θα μπορέσεις να κατισχύσεις του κόσμου αυτού! Χρειάζεσαι τα πνευματικά σου όπλα! 
*
Αλήθεια! "Αν με πίστευες λιγάκι θά' ταν όλα αληθινά!"
To whom it may concern...
"Αγιασθήτω το όνομά σου": Ας είναι το πέρασμα σου από την Γη ομολογία φωτός και αγάπης! 

Πνευματική μας Πατρίδα είναι όπου η αίσθηση της θεϊκής Παρουσίας! Παντού, πάντα!

Αν γνωρίζατε μόνο το μεγαλείο των αριθμών 3, 6 και 9, τότε θα είχατε ένα κλειδί για το σύμπαν!
Nicola Tesla
*
Η ψυχή μου κατοικεί στην πιο όμορφη ιστορία του κόσμου! 
Ο Χριστός είναι η χαρά σε όλα τα σημεία! Εσύ εκδήλωσε την χαρά στο σημείο όπου είσαι! 

Nα ξαναβρεί ο άνθρωπος το τραγούδι της χαράς του! Να ξαναβρεί τα φτερά του! Τα φτερά μας είναι η χαρά! 
*
Λόγος Χοακίμ Φένιξ κατά την παραλαβή του Όσκαρ
Oι άνθρωποι, στην καλύτερη εκδοχή μας, είμαστε τόσο δημιουργικοί και εφευρετικοί, και μπορούμε να φτιάξουμε, να αναπτύξουμε και να εφαρμόσουμε συστήματα αλλαγής που θα ωφελούν όλα τα όντα και το περιβάλλον. Ήμουν κάθαρμα όλη μου την ζωή, ήμουν εγωιστής.

Υπήρξα σκληρός μερικές φορές, δύσκολος στη συνεργασία και είμαι ευγνώμων που τόσοι εδώ μέσα μου έδωσαν δεύτερη ευκαιρία. Νομίζω πως τότε είμαστε στα καλύτερά μας: όταν στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Όχι όταν ακυρώνουμε ο ένας τον άλλον για παλιά μας λάθη, αλλά όταν βοηθάμε ο ένας τον άλλον να αναπτυχθεί. Όταν μορφώνουμε ο ένας τον άλλον, όταν αλληλοκαθοδηγούμαστε προς την εξιλέωση.

Όταν ήμουν 17 ετών, αδερφός μου Ρίβερ έγραψε αυτόν τον στίχο. Είπε: "τρέξε προς την σωτηρία με αγάπη και η ειρήνη θα ακολουθήσει!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: