ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

16 Αυγ 2023

 Καινούργια μέρα! Αγαπώ! Χαίρομαι την ζωή!

Ο νόμος της ζωής είναι ο νόμος των αλλαγών! Δεν φοβάμαι! ΖΩ!

 Παρατηρώ! Κατανοώ! Αλλάζω!

 Καλό Ταξίδι αγαπημένη Γιώτα Γιάννα! Μικρή το δέμας αλλά μεγάλη ψυχή!

 Εμπιστοσύνη στον Θεό σημαίνει εμπιστοσύνη στο Άγνωστο που αγνοείς! 

 Να μην συνεισφέρεις με κανέναν τρόπο στον πόνο!

 Ένας κόσμος χωρίς σεβασμό στο Θείον, στους γεννήτορες, στον άνθρωπο, στην φύση, απλά αυτοκτονεί πνευματικά!

 π.Αντώνιος: "Έχω ήδη συγχωρήσει τα παιδιά που με κατηγορούν…

για τα λάθη τους και για όλα όσα κάποιοι τα έβαλαν να πουν εν αγνοία τους. Ελπίζω πως και τα ίδια τα παιδιά θα κατανοήσουν τι έχουν κάνει και θα μετανοήσουν.

Πρώτα για τους εαυτούς τους και εν συνεχεία για τα υπόλοιπα παιδιά της Κιβωτού, που στην ουσία είδαν τη δεύτερη οικογένειά τους και το σπίτι τους να καταστρέφονται. Εύχομαι όμως κι όλοι αυτοί που τους έχουν υποκινήσει να κατανοήσουν με τη βοήθεια του Θεού τι έχουν προκαλέσει στα παιδιά της Κιβωτού και στην κοινωνία".

 Να παρατηρείς! Και να «υπογράφεις» μόνο την ομορφιά της ζωής!

Κράτα τον κόσμο λυτρωμένο και ελεύθερο μέσα σου!

 Να βρίσκεις την ομορφιά της ζωής κάθε μέρα! Να την δημιουργείς!

 Όσοι δεν βλέπουν το θαύμα δεν θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη του να είναι κατά χάριν θεοί!

 «Σας προσκαλώ σε ένα μαζί που δεν είναι του κόσμου τούτου!»

 Ένα κλικ πάνω είναι οι απαντήσεις!

 Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Θεό! π.Αντώνιος.  Είμαι λειτουργός του Υψίστου και είμαι έτοιμος να αποδεχτώ ό,τι ο Θεός επιτρέψει είτε κατά παραχώρηση είτε κατά ευλογία. Μετέχω στο σχέδιο του Θεού ενεργά και δια του μυστηρίου της ιεροσύνης και της Χάριτος που μου εκχωρήθηκε κατά την χειροτονία μου και εις διάκονο και εις πρεσβύτερο.

 Επομένως γνωρίζω την σταυρική και μαρτυρική πορεία προς τον Γολγοθά όπως γνωρίζω με την ίδια βεβαιότητα και το τέλος αυτής της μαρτυρικής πορείας που είναι η ανάσταση και η δήλωση πρώτα ενώπιον του Θεού και ύστερα ενώπιον των ανθρώπων.

 Η αγωνία μου είναι το μέλλον μόνον αυτών όλων των παιδιών, τα όνειρα, η πορεία και οι ελπίδες τους.

 Το μήνυμα που εκπέμπω και επιθυμώ να φτάσει τους Έλληνες πολίτες είναι: Δεν σας πρόδωσα! Δεν πρόδωσα την εμπιστοσύνη σας! Δεν πρόδωσα την αγάπη και τον σεβασμό σας!

 Έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη! 

Αν χρειάζεται να μιλάμε τόσο πολύ δεν είμαι μητέρα σου! Αν πρέπει να σου λέω αυτά που πρέπει να ΕΙΣΑΙ! Σου τα είπα όλα όταν σε γέννησα! Τι άλλο! Νίκη, ο τελευταίος Δρυίδης δάσκαλος

 Μπορώ να οργανώνω σκέψη αλλά δεν με ενδιαφέρει!

Εμένα με ενδιαφέρει να κάθομαι πάνω στην μαργαρίτα μου! Να παίζω! Δεν με ενδιαφέρει να σκεφτώ κάτι σοβαρό γιατί δεν υπάρχει τίποτα σοβαρό! O Kανένας

 ΣΗΜΕΡΑ υιοθέτησε έναν άνθρωπο!

Υιοθέτησε όποιον δεις μόνο και μπερδεμένο! Και δώσε του χρόνο χαράς! από Stelios Nikolaides

 Αν ο Τσίπρας είχε φύγει όταν το 62% των Ελλήνων ήταν μαζί του, ίσως να ήταν διαφορετικές οι πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα!

 Καθένας ανήκει στην Οικογένεια των όντων της προέλευσης του! Ο Χριστός όμως υιοθέτησε όλα τα όντα που ΘΕΛΟΥΝ στην δική του!

 Το ψέμα από την φύση του σε λερώνει! Η αλήθεια σαν το ήλιο απλά λάμπει! Φωτίζει και ζεσταίνει!

 Μένετε ατάραχοι μέσα στην καταιγίδα! Μαρία Ρουτσίν Ντυπρέ

                              Κάποιοι Τον αγάπησαν! Και άλλαξαν τον κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: