ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

16 Αυγ 2023

Οι ψυχές εφάπαξ ανταλλάσσουν το μήνυμα τους!

Σταθερή προσήλωση στο ΘΑΥΜΑ! Σύμπαντα φωτός αναδύονται αενάως!

 Ευλογημένη η προσπάθεια κάθε πλάσματος για το καλό! Ευλογία κάθε πράξη καλού!

 Χρειάζονται πράξεις που να ενεργοποιούν την ευαισθησία του κόσμου στην Ζώσα ζωή!

 Πνευματική ωριμότητα είναι να ζεις, να κατανοείς και να εκφράζεις ταυτόχρονα πολλαπλές όψεις ζωής!

*

Εγώ προέρχομαι από φτωχή οικογένεια! Είμαι μεγαλοαστός σαν ιδιοσυγκρασία!

Σαν καλλιέργεια είμαι ποιητής! Σαν αληθινή ιδιοσυγκρασία είμαι λαϊκός! Θεωρώ τον εαυτό μου ότι εσπούδασα να είμαι ελεύθερος! Μάνος Χατζιδάκις

 Κοίτα πέρα από τις σκέψεις σου, για να πιεις το αγνό νέκταρ αυτής της στιγμής! Rumi

 Ο άνθρωπος που είναι με τον Θεό δεν σκέφτεται!

Ένα μυαλό που θέλει συνέχεια να σκέφτεται σοβαρά και να οργανώνει προσπαθεί να ντοπαριστεί γιατί καταλαβαίνει ότι δεν έχει Θεό! Είναι ντόπα η σκέψη! Εγώ δεν θυμάμαι περίοδο της ζωής μου που να σκεφτόμουν! Δεν έχω σκεφτεί ποτέ! Ο Κανένας

 Καρδιά καλοκαιριού…

Κατακόκκινο ανοιχτό καρπούζι στα χέρια μικρού παιδιού καβάλα στα καπούλια του ήλιου… Φωτοχυσία… Μέρα ξανθή, του ήλιου ανταμοιβή και του Έρωτα… Πυρόξανθο μαστίγωμα… Στο στεντόρειο μεσημέρι τα τζιτζίκια μαίνονται… Οδ. Ελύτης

 7.7.2023, 777! Μέρα σφραγισμένη με τον αριθμό 7, τον αριθμό της Δημιουργίας! Ευλογημένη για όλους!

 Είναι ορισμένα τα πράματα που σου επιτρέπουν ο ουρανός, η γη και η θάλασσα στην Ελλάδα ή και αλλού. Που σου επιτρέπουν να πιστέψεις, να χτίσεις, να σκιαγραφήσεις, να ζήσεις ή να μιλήσεις. Μια στραβή κίνηση παραμικρή και όλα μπορεί να πέσουν στην άβυσσο… Ζήσιμος Λορεντζάτος

 Πάρε την ζωή σου στα χέρια σου!

Και βοήθησε τον κόσμο με όποιο τρόπο μπορείς!

 Αν όχι τώρα, πότε;

 «Ας τραγουδήσουμε μαζί!»

Ισίδωρος Πάτερος, Άννα Μαρία Νικολαίδου, Χαρούλα Νικολαίδου μετά το πέρας μιας καταπληκτικής συναυλίας αφιερωμένης στην αξέχαστη Γιώτα Γιάννα! 59 συναυλίες του Δήμου Αθηναίων στην αγαπημένη πόλη με τίτλο «Όλη η Αθήνα μια σκηνή!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: