ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Αυγ 2016

21ος αιώνας, η εποχή της αυτo-ίασης!

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ένας τέλειος μηχανισμός! Η κινητήριος δύναμη είναι ο εγκέφαλος! Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής χωρητικότητας 10.000 terabytes! Δηλαδή φανταστείτε πως είναι ισοδύναμος με την ταυτόχρονη λειτουργία 10.000 σύγχρονων ηλεκτρονικών υπολογιστών! Χρησιμοποιούμε όμως μόνο το 5%!
*
Mπορείτε να αλλάξετε την φυσιολογία του σώματός σας αλλάζοντας μόνο το μυαλό, δηλαδή την σκέψη σας!
Η σκέψη είναι η μεγαλύτερη δύναμη στο σύμπαν που κινεί τα πάντα! Έτσι όπως βλέπετε τον κόσμο, έτσι όπως ασκείτε την σκέψη σας, έτσι είναι και η ζωή σας!
*
Αφήστε το σώμα σας να ξανασυνδεθεί με την αρχέγονη γνώση της αυτο-θεραπείας!
Μην περιμένετε τα πάντα από τους άλλους! Μόνον εσείς γνωρίζετε τι ακριβώς σας χρειάζεται! Η μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη είναι να εκπαιδευτείτε ώστε να ακούτε το σώμα σας! 
*
    Aλλάξετε τρόπο σκέψης!
Να ανεβάζετε το επίπεδο της ενέργειά σας!
Να προστατεύετε τον εαυτό σας από τον αρνητισμό!
Να αφαιρέσετε τα χημικά από την ζωή σας και να επιστρέψετε σε φυσικές μεθόδους ίασης!
Να εκπαιδευθείτε να αναπνέετε σωστά και να χαλαρώνετε τους σφιγμένους σας ιστούς!
Να απελευθερωθείτε από τους περιορισμούς που σας κρατούν δεμένους στον φόβο και την απογοήτευση!
*

Τώρα θα ζητήσω και θα βρω την γαλήνη του Θεού!
Μέσα στην γαλήνη δημιουργήθηκα! Και μέσα στην γαλήνη παραμένω! Πατέρα, ζητώ την γαλήνη που Εσύ μου έδωσες ως δική μου με την δημιουργία μου! Εγώ είμαι όπως Εσύ με δημιούργησες! Δεν χρειάζεται παρά να Σε καλέσω για να βρω την γαλήνη που μου έδωσες! Η βούλησή Σου είναι που την έδωσε στο Τέκνο Σου!
Μαθήματα Θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: