ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Αυγ 2016

Η Μεταμόρφωση του Χριστού, η ζωή ΑΛΛΙΩΣ!

"Ευλογημένοι να είστε εσείς που είστε πρόθυμοι να ζητήσετε την αλήθεια του Θεού χωρίς να φοβάστε! Διότι μόνον έτσι θα μάθετε ότι η απάντηση Του είναι η απελευθέρωση από τον φόβο!" 

H αλλαγή είναι νόμος του σύμπαντος! H αλλαγή είναι πληρέστερη έκφραση ζωής! 
*
"Στην κατάσταση διδαχής-μάθησης το μάθημα είναι πως το να δίνεις και να παίρνεις είναι το ίδιο πράγμα!" 
"Συγκεκριμένοι μαθητές έχουν προσδιοριστεί στον καθέναν από τους δασκάλους του Θεού και θα αρχίσουν να ψάχνουν για αυτόν από την στιγμή που αυτός έχει απαντήσει στο κάλεσμα! Οι μαθητές του τον περιμένουν γιατί ο ερχομός του είναι βέβαιος!"

"Ο χρόνος πηγαίνει προς τα πίσω σε μια στιγμή που είναι πέρα από όλη την μνήμη και προσπερνάει ακόμα και την πιθανότητα της θύμησης! Όμως επειδή είναι μια στιγμή που ξαναζεί ξανά και ξανά και ακόμα ξανά φαίνεται να είναι τώρα!"
*
Είναι στην φύση του εγώ όταν κατακτά κάτι να αναζητά κάτι καινούργιο!
Η αγάπη είναι πάντοτε καινούργια γιατί δεν γεννιέται από το εγώ γι’ αυτό ούτε να την σκοτώσει το εγώ μπορεί! Είναι ουράνιο λουλούδι! 

Μόνον ο Χριστός είναι απέξω από το παιγνίδι εξουσίας που παίζεται σε άπειρες παραλλαγές στο Matrix της Γης! Αυτός που μας αγάπησε όλους! Και στέκεται στην θύρα να τραβήξει όποιον θέλει να βγει! 
* 
Σας ευχαριστώ! Paulo Coelho
Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου! Εμπνέουν την φαντασία μου!
Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα!
Μου δίνουν την δύναμη της αλήθειας!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα! Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν!
Προκαλούν το θάρρος μου!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς!
Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας!
Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση!
Έχει γίνει σαφής η θέση μου!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει!
Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει,
όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου!
Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει!
Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου δημιουργώντας μου προβλήματα!
Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος!
Μου έδωσαν την ευκαιρία και την δύναμη να μάθω να σηκώνομαι!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου!
Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν!
Και το πιο σημαντικό: θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ!
*
Κως, ο παράδεισος της παιδικής μου ηλικίας! 
Άκουσαν και οι αρχαίες πέτρες της Κω τον θρήνο της Αθηνούλας Χατζηεσμέρ! Στην πραγματικότητα έναν ύμνο στην ζωή! Από εκείνην που θυσιάστηκε για την πατρίδα της! Ο Ισίδωρος σοβαρός και μεγαλοπρεπής!
*
Περπάτα! Περπάτα! Περπάτα!
Καὶ δὲ θὰ φύγουμε ἀπ’ τὸν κόσμο νὰ τὸ ξέρεις
πρὶν ἀγαπήσουμε ὅσο ζητᾶ ἡ καρδιά μας, πρὶν τραγουδήσουμε ὅσο ζητᾶ ἡ ἀγάπη!
Γ.Ρίτσος

Άδειασα και ξαναγέμισα τον ταξιδιωτικό μου σάκο.
"Μόνον τ΄ απαραίτητα" είπα. Κι ήταν αρκετά γι’ αυτή τη ζωή - και για πολλές άλλες ακόμη.
Οδ. Ελύτης 
*
Ελλάδα, ο ορισμός της διαφάνειας! 
Η δύναμη σου είναι ο Εαυτός σου!

Η χαρά είναι το ιερό σου δικαίωμα!

Σπάνιο πουλί η αληθινή τέχνη! Ισχυρή πρόκληση επαναφοράς στην ιερότητα! 
*

Η Γη ανεβάζει την δόνησή της! Η αντήχηση Shumann διπλασιάστηκε!

Στα αρχαία Ινδικά κείμενα βρίσκουμε την συχνότητα του ΟΜ να είναι 7,83 Hz!
7.83 Hz τυχαίνει επίσης να είναι το «καρδιοχτύπι» της Γης, ή αλλιώς η αντήχηση Schumann!
7,83 Hz είναι και η συχνότητα που πάλλεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος στην καλύτερη του κατάσταση, τα λεγόμενα κύματα Alpha!
Οι αλλαγές που γίνονται τώρα στο μαγνητικό πεδίο της Γης απελευθερώνουν μνήμες και μπορούμε να δούμε αλήθειες που πριν δεν τις βλέπαμε! Το πέπλο φεύγει! Η προσαρμογή δεν είναι εύκολη διαδικασία αλλά είναι μέρος της μοναδικής προσωπικής σας αφύπνισης!
Dr. Kathy Forti
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: