ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Αυγ 2016

Μόνο ένας κόσμος είναι ο αληθινός! Αυτός του ΦΩΤΟΣ!

Ο θεραπευμένος νους θέτει όλες τις ψευδαισθήσεις σε μια κατηγορία! Είναι όλες αναληθείς! 

Είναι και κάποιες ευλογημένες ψυχές που δεν έχουν το κεντρί της κακίας! 

Πόσο ελεύθερος είσαι πλέον όταν επιλέξεις την λογική του αντίλογου πνεύματος! 
*

Ναι, δεν είσαι υποχρεωμένος να συναναστρέφεσαι τους "αρνητικούς"!
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αδιαφορείς ή εύχεσαι την τιμωρία τους! Αντιθέτως τους εναποθέτεις συνειδητά στο ΦΩΣ! 

Μπορεί κανείς να λέει ό,τι θεωρίες θέλει! Αυτό όμως που πραγματικά μαρτυρά ποιο είναι το πνευματικό του μέγεθος είναι η καλοσύνη του! 

Αλλαγή έρχεται μόνο μέσα από την φώτιση! Δηλαδή την οριστική νίκη της Χριστότητας εντός! 

*
Ο Θεός μέσα στο έλεός Του βούλεται να σωθώ!
Δεν χρειάζεται παρά να κοιτάξω όλα τα πράγματα που φαίνεται να με τραυματίζουν, και με τέλεια σιγουριά να διαβεβαιώσω τον εαυτό μου ότι ο Θεός θέλει να σωθώ απ' αυτό! Και μετά απλώς να το δω να εξαφανίζεται! Δεν χρειάζομαι παρά να έχω κατά νου ότι η Βούληση του Πατέρα μου για μένα είναι μόνο ευτυχία, για να δω μόνο ευτυχία να έρχεται σε μένα!

*
Τα "στοιχειώδη" -η συγχώρηση ο καθαρισμός του εαυτού η ευγνωμοσύνη- είναι για την πλειοψηφία της ανθρωπότητας Ιμαλάια να ανέβη! 
Μεγάλο το Ταξίδι! Στο τέλος αυτό που μένει είναι η αγάπη! Από την αγάπη για την αγάπη! 

Δεν γιατρεύεται η πληγή του κόσμου με γιατρικά του κόσμου!!! 

Μόνο όταν αδειάζεις είσαι πλήρης!
*
Δίνω την ζωή μου στον Θεό για να την καθοδηγεί, σήμερα!
Πατέρα, Σου δίνω όλες μου τις σκέψεις σήμερα! Δεν επιθυμώ να κρατήσω καμία δική μου! Στην θέση τους, δώσε μου τις Δικές Σου! Σου δίνω και όλες μου τις πράξεις, ώστε να μπορέσω να κάνω το Θέλημά σου αντί να αναζητώ ανικανοποίητους στόχους, και να σπαταλώ τον χρόνο μου σε μάταιες φαντασιώσεις! Σήμερα, έρχομαι σε Σένα! Εγώ θα αποσυρθώ και απλά θα Σε ακολουθώ! Ας είσαι Εσύ ο Οδηγός, και εγώ αυτός που ακολουθεί χωρίς να αμφισβητεί την σοφία του Άπειρου, ούτε την Αγάπη που την τρυφερότητά της δεν μπορώ καν να συλλάβω με το νου μου, αλλά που είναι συνάμα το τέλειο δώρο Σου σε μένα!
Μαθήματα θαυμάτων 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: