ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Αυγ 2016

Τώρα είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε!

Σήμερα θα δεχτώ την αλήθεια για τον εαυτό μου! Θα αναδυθώ μέσα στην δόξα και θα αφήσω το φως μέσα μου να λάμψει πάνω στον κόσμο όλη την ημέρα!
Ο Χριστός είναι τα μάτια μου σήμερα και Εκείνος είναι τα αυτιά που ακούν την Φωνή για τον Θεό σήμερα! Πατέρα, έρχομαι προς Εσένα μέσω Εκείνου που είναι ο Υιός Σου, και ο αληθινός Εαυτός μου επίσης! Αμήν!
* 
Ταξίδια και ονείρατα, οι πιο μεγάλοι ευεργέτες στη ζωή μου!
Ν. Καζαντζάκης

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος είναι το μυαλό σου!
Σπύρος Γιαννιώτης, Ολυμπιονίκης.
*
Ο κόσμος θα τελειώσει μέσα σε μια ψευδαίσθηση όπως άρχισε!
Όμως το τέλος του θα είναι μια ψευδαίσθηση ελέους! Έτσι τελειώνει ο κόσμος που έχει φτιάξει η ενοχή! 

Αν θυσιάσεις την αλήθεια, θα μείνουν στην κόλαση! Και αν μείνουν εκεί θα μείνεις μαζί τους! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: