ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

13 Νοε 2016

Ιερή αλχημεία είναι η μετατροπή των πάντων σε αγάπη!
Σοφία είναι το τέλειο μείγμα ευφυΐας και αγάπης! Ιερός Δικέφαλος Αετός εστεμμένος από την Αγιοπνευματική Δύναμη! Συλλειτουργία των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου! Θεία Λειτουργία του νου!
*
Να ζεις! Να αγαπάς! Να γελάς!
Λέξεις που αναβλύζουν από την καρδιά διαποτίζουν όλο το σύμπαν!
*
Όταν έρθει το φως, εξαφανίζεται αυτό που προηγουμένως ήταν απλώς η απουσία του!
Δεν μπορείς να πολεμήσεις το σκοτάδι κατευθείαν, δεν μπορείς να πολεμήσεις τη μοναξιά κατευθείαν, δεν μπορείς να πολεμήσεις το φόβο της απομόνωσης κατευθείαν και ο λόγος είναι ότι αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν! Είναι απλώς απουσίες, όπως σκοτάδι είναι η απουσία του φωτός! Τι κάνεις όταν θέλεις να μην είναι σκοτάδι; Δεν κάνεις τίποτα κατευθείαν με το σκοτάδι! Δεν υπάρχει κανένας εφικτός τρόπος να κάνεις κάτι με το σκοτάδι για να το εξαφανίσεις! Μπορείς όμως να κάνεις κάτι με το φως! Απλώς ανάβεις το φως και δεν θα βρεις καθόλου σκοτάδι! Ήταν απλώς η απουσία του φωτός! Πρέπει να δουλέψεις με το φως, επειδή το φως είναι κάτι θετικό, είναι κάτι υπαρκτό!
Osho 
* 
Τα χρόνια πετάνε!
Και όλοι σπαταλάμε τόσο χρόνο να αναρωτιόμαστε αν θα έπρεπε να τολμήσουμε το ένα ή το άλλο! Το θέμα είναι να κάνεις το μεγάλο βήμα, να τολμάς, να προσπαθείς, να αρπάζεις την ευκαιρία!
Λέοναρντ Κοέν
*
Έχω ένα ειδικό χώρο να γεμίσω, ένα ρόλο που είναι μόνο για μένα!
Μέχρι να κάνω αυτή την επιλογή, είμαι σκλάβος του χρόνου και του ανθρώπινου πεπρωμένου! Όταν όμως προχωρήσω πρόθυμα και χαρούμενα στο δρόμο που το σχέδιο του Πατέρα μου μού όρισε να πάω, τότε θ' αναγνωρίσω ότι η σωτηρία είναι ήδη εκεί, ήδη δοσμένη σ' όλα τ' αδέλφια μου και ήδη δική μου επίσης! 

Μαθήματα Θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: