ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Νοε 2016

Εν αρχή ην ο Λόγος (διδασκαλίες από την Χρυσή Χριστική Γραμμή) Είναι σοφό να ανατρέχουμε στον Ιωάννη, τον ηγαπημένο, στον ύψιστο λόγο του!

1. Εν αρχή ην ο λόγος
2. Και ο λόγος ην προς τον Θεόν
3. Και Θεός ην ο λόγος

Θα μιλήσω ανθρωποκεντρικά: από την οπτική της γέννησης του Λόγου εντός του ανθρώπου…

1. Εν αρχή ην ο λόγος
Η δική σου αρχή είναι όταν εσύ γίνεις Λόγος, ο λόγος της ζωής σου! Τότε αρχίζεις να ζεις! Ο Λόγος είναι βεβαίωση, ομολογία ζώσας Ζωής. Γίνεσαι αυτό που είσαι ανακτώντας τα δικαιώματα της Υιότητας. Χριστοποιείσαι. Ο εν δυνάμει πυρήνας του εντός Λόγου, ως μαγνήτης ενώνει τα ρινίσματα της ανακτημένης αλήθειας σου (αποκρυσταλλωμένη Προσωπικότητα, Πρόσωπο), τα ενοποιεί. Είναι η κατάσταση της ενιαίας συνείδησης, η δεύτερη, εν πνεύματι γέννηση. Ο Λόγος είναι η ταυτότητά σου: Υιός, Χριστός. Γίνεσαι «πατέρας» του εαυτού σου.

Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς.

2. Και ο λόγος ην προς τον Θεόν
Ο Λόγος σου απευθύνεται στον Θεό. Είναι το δικό σου, πρωτότυπο τραγούδι! Η δική σου μοναδική και ανεπανάληπτη δημιουργική σφραγίδα στον εμπλουτισμό του Όντος μέσα από την νικηφόρα εμπειρία στο πτωτικό (διιστικό) περιβάλλον της Γης. Η κίνηση του Λόγου προς τον Θεό αντιστοιχεί στην αναστάσιμη άνοδο του Χριστού, η οποία συντελείται με την ανατίναξη του Άδη! Μία άνοδος που είναι «κάθοδος», όπως συμβολίζει η ανάβαση στην μεγάλη Πυραμίδα. Κατεβαίνεις για να ανέβεις! Η άνοδος του Λόγου γκρεμίζει το βασίλειο του θανάτου! Καθώς ανέρχεται, μεταμορφώνει και αποκαθιστά τους κόσμους από τους οποίους διέρχεται! Η ζώσα Αγάπη προελαύνει νικηφόρα! Η νίκη είναι για όλους!

Αγιασθήτω το όνομά σου
Ελθέτω η βασιλεία σου
Γεννηθήτω το θέλημά σου

Αγιάζεται στην Γη το όνομα του Θεού όταν κάθε άνθρωπος γινόμενος Λόγος, αγιάζει το δικό του όνομα! Τότε έρχεται η βασιλεία του Θεού στην Γη και γίνεται το θέλημά του. Τότε το  έργο στην Γη έχει συντελεστεί. Οι τρεις αυτές προτάσεις ξεκινούν με τα γράμματα Α,Ε,Γ, τα οποία αντιστοιχούν -αφού στο ελληνικό αλφάβητο τα γράμματα είναι  αριθμοί-  στον αριθμό 153, τον κρυπτικό αριθμό της Αγίας Γραφής. Λέει ο Ιωάννης πως ο Χριστός εμφανίζεται για τρίτη φορά μετά την ανάστασή του στους μαθητές του, στην λίμνη Γενησαρέτ -τον αναγνωρίζει μόνον ο Ιωάννης-, και τους υποδεικνύει να ρίξουν τα δίχτυα από την δεξιά πλευρά (το δεξί μέρος αντιστοιχεί στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου, αυτό της γραμμικής λογικής! ) Το δίχτυ γεμίζει με 153 ιχθείς! Ο αριθμός αυτός δίνει τον αριθμό 9 (333) ο οποίος στο Δέντρο της Ζωής -τις δέκα Διαμαντένιες Σφαίρες του Πυθαγόρα-, αντιστοιχεί στην ένατη σφαίρα, την σφαίρα του υποσυνειδήτου. Το υπό την συνείδηση, αγιάζεται! Τότε ο Χριστός δειπνεί μαζί σου…
  
3. Και Θεός ην ο λόγος
Ο Θεός κατέρχεται και σε ευλογεί, ενώνεται μαζί σου. Γίνεται ταύτιση. Θέωση. Ο Θεός που ομολογείς, σε ομολογεί. Ο Θεός που βεβαιώνεις, σε βεβαιώνει. Βεβαιώνει την ταυτότητα του Πατέρα με τον Υιό. «Εγώ και ο Πατήρ εν εσμέν», λέει ο Χριστός.

Ως εν ουρανώ και επί της γης

Στο Δέντρο της Ζωής, το δεκαδικό σύστημα του Πυθαγόρα, οι τρεις πρώτες προτάσεις του κατά Ιωάννην ευαγγελίου συνδέονται αντίστοιχα με τις σφαίρες του κεντρικού του άξονα:

1
(11-Άβυσσος)

6
9

1(0)

Οι σφαίρες 6 και 9 βρίσκονται ανάμεσα στις μονάδες. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία σφαίρα (6+9=15, 1+5=6, δηλαδή 33, ο αριθμός του Λόγου). Οι αριθμοί 6 και 9 σχηματικά ενωμένοι δίνουν τον αριθμό 8, ο οποίος αποδίδει και το σύμβολο του απείρου (∞). Παράλληλα τοποθετημένοι απεικονίζουν το Ζώδιο των Ιχθύων (Ιχθύς, σύμβολο του Χριστού). Ο Λόγος, ο Υιός,  έχει την κατερχόμενη του όψη (Χριστός, σφαίρα έξι) -όπως η φορά του κύκλου δείχνει στον αριθμό έξι (6)- και την ανερχόμενη (Μαγδαληνή, σφαίρα εννέα) -όπως η φορά του κύκλου δείχνει στον αριθμό εννέα (9). Την υπέρτατη συνείδηση και την υποσυνείδηση, την οποία ανυψώνει, δια-φωτίζει, παραδίδοντας έτσι στο ΦΩΣ την εμπειρία της ενσάρκωσης (σφαίρα 10). Η δέκατη σφαίρα αντιστοιχεί στην Παναγία. Εδώ, μέσα από την Παναγία Αγάπη, γεννιέται ο Λόγος, ανερχόμενος προς το Εν: εν αρχή ην ο Λόγος, και ο λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο λόγος (σφαίρες 10, 6+9, 1). Η άβυσσος, ως διπλή παρουσία της Μονάδας (σφαίρα 11) της αρχής και του τέλους, είναι η Πύλη για την τελική ενοποίηση, την θέωση. 

Ο Ιωάννης συνεχίζει:
4. Ούτος ην εν αρχή προς τον Θεόν
Αιωνίως, πάντοτε η αρχή -ως μυστηριακό σημείο- είναι προς το πέρα από κάθε αρχή και τέλος: τον Θεό!

5. Πάντα δι’ αυτού εγένετο και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ εν ό γέγονεν
Ως Λόγος γίνεσαι, μαζί με άλλα αντίστοιχα Χριστικά σημεία-Υιούς, συνδημιουργός πραγματικοτήτων! Το πανόραμα της Δημιουργίας ξεκινά! Καθίστασαι δηλαδή όχι μόνον δημιουργός του εαυτού σου, της πραγματικότητάς σου, αλλά δημιουργός του Παντός!

6. Εν αυτώ ζωή ην και η ζωή ην το φως των ανθρώπων. Και το φως εν τη σκοτία φαίνει, και η σκοτία αυτό ου κατέλαβε.
Ο Λόγος ζει! Είσαι πλέον ΖΩΝ. Η ζωή ταυτίζεται με το Φως! Και το φως δεν το κατέλαβε το σκότος! Η Πτώση νικήθηκε! Γιατί ο Λόγος είναι το Φως!

Ο άνθρωπος γίνεται Λόγος, γίνεται Χριστός!
Ο Υιός επιστρέφει στον Πατέρα!
Ο Πατέρας ενώνεται μαζί του!

Οι τρεις εποχές, του Πατρός, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, έχουν συντελεστεί!

Η λέξη «λόγος» στην ελληνική γλώσσα έχει πολυσήμαντη ερμηνεία. Λόγος είναι η λογική (ορθός λόγος), η σχέση, η αιτία, η αναλογία, η ομιλία, η ικανότητα του ομιλείν, ο ενδιάμεσος όρος, κ.λπ. Φαίνεται από την ίδια την λέξη η έννοια του Μεσσία ως μεσάζοντος μεταξύ Θεού και ανθρώπων!

*

2 σχόλια:

AGIOS AUYROSTOMOS είπε...

Η σύνδεση και ερμηνεία της Κυριακής προσευχής με το Δέντρο της ζωής είναι κάτι που με συναρπάζει. Επίσης και Το Βασιλεύ Ουράνιε ενσωματώνεται στο Δέντρο.Η ταύτιση της Καββαλά με τον Χριστιανικό μυστικισμό είναι αξιοθαύμαστη.-

AGIOS AUYROSTOMOS είπε...

Η σύνδεση και ερμηνεία της Κυριακής προσευχής με το Δέντρο της ζωής είναι κάτι που με συναρπάζει. Επίσης και Το Βασιλεύ Ουράνιε ενσωματώνεται στο Δέντρο.Η ταύτιση της Καββαλά με τον Χριστιανικό μυστικισμό είναι αξιοθαύμαστη.-