ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

17 Νοε 2016

Εμείς οι Αθάνατοι 
Το φως υπάρχει ως Πύλη άπειρων δυνατοτήτων μέσα σου, ως ζώσα ζωή, φυσικότητα, αγάπη, τραγούδι, κίνηση ομορφιά!
*
Φως! Φως! Φως! 
Πρόκειται περί άλλης ζωής όταν σιγάσει ο νους και το πνεύμα ελεύθερο ταξιδεύει στο Όλον! ΕΔΩ! ΤΩΡΑ!

Όσο πειστική, πιεστική και απειλητική και αν εμφανίζεται η "πραγματικότητα", όλη η Ομορφιά είναι ένα κλικ πάνω! 
*
Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί!
Φρόυντ
To clean the I AM from the «I am me» is the pure religion!
Mooji
*
Ο Θεός λέει: «Στο γεμάτο αφοσίωση κάλεσμα του παιδιού Μου που αγωνίζεται, παίζει και διαλογίζεται ώστε να Με γνωρίσει στο σώμα, στον νου και στην ψυχή σαν την πάντα ανανεούμενη χαρά που διαποτίζει τα πάντα -σαν την πάντα αυξανόμενη Μακαριότητα του διαλογισμού ανταποκρίνομαι σιωπηλά και ολόψυχα!» 
Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
*
Πατέρα, η ελευθερία μου βρίσκεται σε Σένα μόνο!
Δεν είχα καταλάβει τι με ελευθερώνει, ούτε τι είναι η ελευθερία μου, ούτε που να ψάξω να την βρω! Πατέρα, έψαχνα μάταια μέχρι που άκουσα την Φωνή Σου να με καθοδηγεί! Τώρα δεν θέλω να καθοδηγώ εγώ τον εαυτό μου πια.. Γιατί ούτε έχω φτιάξει, ούτε καταλαβαίνω τον τρόπο για να βρω την ελευθερία μου! Αλλά εναποθέτω την εμπιστοσύνη μου σε Σένα! Εσύ που μου κληροδότησες την ελευθερία μου ως άγιο Υιό Σου, δεν είσαι χαμένος για μένα! Η Φωνή σου με καθοδηγεί, και ο δρόμος προς Εσένα ανοίγει και ξεκαθαρίζει επιτέλους! Πατέρα, η ελευθερία μου βρίσκεται σε Σένα μόνο! Πατέρα, θέλησή μου είναι να επιστρέψω!
Μαθήματα Θαυμάτων 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: