ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

31 Ιουλ 2017

Όλο το Ταξίδι είναι για να αποφασίσεις να αδειάσεις! Ώστε να γεμίσεις με Χριστό! Δηλαδή με αγάπη! Στην κένωση η πλήρωση!


Πώς γίνεται να νιώθεις μόνος ενώ είσαι Σώμα Χριστού! Η αποστασία από το Μυστήριο της Ενότητας είναι ο απορφανισμός του ανθρώπου!
*
Λάμψε Θεέ μου μέσα από μένα!
Θάλασσα και Θεία Κοινωνία! Ό,τι ιερότερο! 

«Εγώ τι μπορώ να κάνω» να λες κάθε φορά που κρίνεις!
*
Ο Θεός σου αποκαλύπτεται κάθε στιγμή που έχεις χαρά! Να είσαι αληθινός!
Αυτή είναι η «Αποστολή»! Ένας αληθινός ευεργετεί τον κόσμο και μόνο που αναπνέει εδώ! Κι ο θεϊκός άνεμος τον μετακινεί όπου πρέπει! Το εγώ φαντάζεται θρόνους, μεγαλεία, τιμές και δόξες!
***
Όλες οι μορφές που παίρνει η ζωή είναι εφήμερης φύσης! Πράγματα, σώματα, εγώ, περιστατικά, συναισθήματα, φόβοι, δράματα, έρχονται, προσποιούνται ότι είναι πολύ σημαντικά, και φεύγουν, διαλύονται στο τίποτα από το οποίο προήλθαν!
Έκχαρτ Τόλλε

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: