ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Οκτ 2019

Έψαχνα πάντοτε αυτό που βρήκα! 
Τι νομίζεις ότι χρειάζεται ο κόσμος; Αν εσύ ξυπνήσεις το πρωί και δεν είσαι κακός, ο κόσμος σώθηκε!

Πώς μπορείς να είσαι εγωιστής, μέσα σε ένα τόσο όμορφο, απέραντο, αχανές, χωρίς όρια σύμπαν, τι εγώ μπορείς να έχεις; Το εγώ σου μπορεί να είναι απλώς μία σαπουνόφουσκα!
Όσσο
*
Οι περιορισμοί αίρονται όταν ανυψώνεις την συνείδηση σου πάνω από αυτούς!
Ο Χριστός εντός είναι ο αόρατος Μαχητής! Μόνο η αγάπη σου μπορεί να τον ενεργοποιήσει! 

«Η κόλαση είναι η συντριπτική και απόλυτη απουσία αγάπης! Η κόλαση είναι το τερατώδες γέννημα αυτής ακριβώς της απουσίας!»  
* 
Προσοχή σε «αλήθειες» που ξεραίνουν την ψυχή!
Να προτιμάς τα παραμύθια… "Αλήθειες" δεν είναι η αλήθεια! Η αλήθεια ελευθερώνει! Μιλώ για τα αληθοφανή μα όχι αληθινά! Πολλά παραμύθια εντούτοις είναι αληθινά!

Η αξιοπρέπεια, η ομορφιά
και η δόξα του ανθρώπου
είναι η Συνειδητότητα!
Όσσο 
  
«Και όταν εγώ υψωθώ από την γη θα ελκύσω όλους προς τον εαυτό μου...»
(Ιω.ΙΒ.32)
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: