ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Οκτ 2019

Γιώτα Γιάννα, η πασιονάρια της εθνικής οδού, όπως την αποκάλεσε ο Χατζιδάκις!

Ένας άγγελος αλήτης, μια ροκ προσωπικότητα που φέρνει σε αμηχανία τους δήθεν!
To dream team του Ngradio έκανε μια καταπληκτική παρουσίαση της Γιώτας Γιάννα στον σταθμό! Η βραδιά  συνεχίστηκε στο τραπέζι μέχρι βαθείας νυκτός με τραγούδια, εξομολογήσεις και αυθεντικό συναίσθημα!
Αυθεντική η ίδια, εξεγερμένη, κάθε λεπτό ενδιαφέρουσα! Εκπλήσσει με την ζωντάνια, την καλοσύνη, την ευθυκρισία, τον σεβασμό της για την τέχνη αλλά και την ζωή! Το ήθος της είναι ο ορισμός του πραγματικού καλλιτέχνη: δεν διαχωρίζει την τέχνη της από την ζωή της! Και τα δυο εξάλλου τα έζησε με τους όρους της! Μαγκιά! 

«Να πηγαίνουμε στο "αγαπάμε!" στο "γουστάρω!" Αυτό είναι μαγκιά! Εγώ παρκάρισα εκεί που γούσταρα! Έχω λεφτεριά στον αέρα μου, στο στάτους μου! Εγώ είμαι ευθυγραμμισμένη! Μου αρέσει το μαζί! Μαζί αληθινά! Κερνάμε αγάπη και τραγούδια! Σας χαρίζουμε αγάπη! Ελάτε βρε παιδιά!»

Γιώτα, θα σχολιάσω την χτεσινή βραδιά στον ngradio με τον τίτλο του τελευταίου σου τραγουδιού: "Όσοι αγαπάνε δεν πεθαίνουν!" Σου ταιριάζει έτσι συγκλονιστικά άφοβη καθώς είσαι και ζωντανή στο κάθε κύτταρο σου!

Μόνο με το που υπάρχεις ξεμπροστιάζεις το ψέμα που τόσο βολικά (ανεπαισθήτως!) απλώνει το δίχτυ του όχι μόνο στα «καλλιτεχνικά» αλλά και στην κοινωνία μας εν γένει!

Εμείς πάντως κοιταχτήκαμε στα μάτια!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: