ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Οκτ 2019

Έχω δώσει παραγγελιά και χορεύω!

Έχω πληρώσει τα όργανα και με το παραπάνω. Σε κανέναν δεν πέφτει λόγος!
Αλκυόνη Παπαδάκη

Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινάς την μέρα σου, είναι να ξυπνάς με την σκέψη πως μέχρι να έρθει το δειλινό, θα μπορέσεις να κάνεις τουλάχιστον έναν άνθρωπο ευτυχισμένο!
Fiedrich Nietzsche 

Όποτε με προσβάλει κάποιος, προσπαθώ να ανυψώσω την ψυχή μου τόσο ψηλά, ώστε η προσβολή να μην την φτάνει!
Καρτέσιος
*
Προσκαλείς τον άλλον στο φως που έχεις! 
Το σύμπαν σε υποχρεώνει να αντιμετωπίσεις τα σημεία από τα οποία λιποτάκτησες! 

Ο βαθμός της αγάπης σου είναι ο βαθμός της καθαρότητας σου και του ενδιαφέροντος που έχεις για τον κόσμο!
*
Ούτε με το να βρεις αυτό που θέλεις καθαρίζεις!
Γιατί θα πρέπει να το υπερασπίζεσαι κάτω από όλες τις περιστάσεις κάθε στιγμή!

Ο Ιησούς έλεγε «πίσω μου σ’ έχω σατανά» και εννοούσε πως έστελνε το κακό στην ανυπαρξία, δεν το παραδεχόταν στο οπτικό του πεδίο!
από την αγαπημένη Maria Teresa Petrides 
*
Καθένας καλεί ό,τι μπορεί να αντέξει! 
Ο κόσμος ζητά την λύτρωση του! Δώσε του την αγάπη σου, την συμπόνια σου, το γέλιο σου, το χαμόγελό σου!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: