ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Οκτ 2019

Δίκια με κακίες δεν μου κάνουν!

Έπρεπε να φτάνει ένα "σ' αγαπώ!"

Τελικά τι αποφασίζεις να είσαι; Πώς θα διαχειριστείς τον χρόνο που μένει;

"Η κατάθλιψη σου λέει ψέματα! Δεν σου λέει πως βοήθεια μπορεί να είναι ακόμα κι ένα χαμόγελο, αν ξέρεις να το εκτιμάς όπως του αξίζει..." 
*
Δεν μπορεί να σε αγαπήσει ό,τι δεν αντιστοιχεί στην δόνηση που εκπέμπεις! Τόσο απλό! 
Ο ιερός σου εαυτός, ο Χριστός-Εαυτός, να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά μέσα σου! Τότε τελειώνει το πανηγύρι του Matrix! Διαφορετικά ο άνθρωπος χάνει τον πολύτιμο χρόνο της ζωής του σε επαναληπτικά αδιέξοδα σχήματα... 

Έχεις δικαίωμα σε όλα τα καλά, έχεις δικαίωμα στην χαρά και τα δώρα της ζωής γιατί είσαι γέννημα της αγάπης του Θεού! Διεκδικούμε εντούτοις αυτό το ιερό δικαίωμα σε συνθήκες αντιλόγου, εσωτερικού και εξωτερικού! 
*
Από τον φίλο Αλέξανδρο Λουπασάκη
Το νερό που έχουμε μέσα μας, δηλαδή το 80% μας, είναι ένα υγρό μαγνητόφωνο! Καλή επιτυχία για καλές και λειτουργικές εγγραφές!
*
Έφυγε η Jessye Norman! Μια σπουδαία φωνή! Καλό Ταξίδι αγαπημένη!
"Υπάρχει ένα είδος ανθρώπου που είναι τόσο ενσωματωμένη στη φύση του η πειθαρχία που αν και πειθαρχημένος φαίνεται απολύτως ελεύθερος… Εγώ μάλλον ανήκω σε αυτή την κατηγορία… Αφήνομαι σαν φύλλο στον άνεμο και τελικώς δεν χάνομαι… Είναι σαν να ξέρει ο άνεμος τα μυστικά μου… Σαν να του έχω δώσει από πριν τη διεύθυνση του στόχου μου. Πιστεύω ότι μερικοί άνθρωποι νιώθουν τόσο ελεύθεροι που ακόμη και ο άνεμος, φυσώντας απλώς, εκτελεί το δικό τους δρομολόγιο.

Δεν ξέρω αν η ευτυχία αρχίζει και τελειώνει με αυτή την ανακάλυψη… Πάντως είμαι σίγουρη ότι ένα από τα πιο ευτυχή πράγματα που μπορούν να συμβούν σε έναν άνθρωπο είναι να ανακαλύψει τι είναι αυτό που πραγματικά αγαπάει, τι είναι αυτό με το οποίο μπορεί να παθιαστεί. Από τη στιγμή που κάποιος θα το ανακαλύψει, και μάλιστα βρει τον τρόπο να ζει από αυτό, μιλάμε για έναν εξαιρετικά τυχερό άνθρωπο. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που εμποδίζει κάποιους να συναντηθούν με το πάθος τους, αλλά πιστεύω ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να πιστέψουμε ότι υπάρχει κάτι στη ζωή το οποίο μπορούμε να κάνουμε καλά, με το οποίο μπορούμε να παθιαστούμε. Για μένα το πάθος αυτό είναι το φως. Αυτό κουβαλάμε. Με αυτό γράφουμε την ιστορία μας ­ όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι!"
*
Λοιπόν το βράδυ είδα στον ύπνο μου ένα μωβ υπέροχο δελφίνι να πετάει στον ουρανό!
Και κάποιος πάνω του έπαιζε για μένα εκπληκτικό σαξόφωνο! Άκουγα μαγεμένη... Ήμουν σε μια παραλία! Ήρθε για λίγο κοντά μου! Δέχομαι συγχαρητήρια για το υποσυνείδητο μου!!!
*
Χαρίζεις, χαρίζεσαι γιατί αυτή είναι η φύση σου!
Δεν περιμένεις δεν χρεώνεις δεν επαίρεσαι! Απλά λειτουργείς όπως ένα λουλούδι που άνθισε και χαρίζει το υπέροχο άρωμα του! 

Η ζωή μας καλεί σε έναν χορό ομορφιάς όπου οι φιγούρες δεν έχουν τέλος αλλά είναι δύσκολες κ κουραστικές αν δεν είμαστε ευκίνητοι ευέλικτοι αρμονικοί! 

Αντί να παλεύεις αυτό που σε βασανίζει στρέψε την προσοχή σου σε ό, τι όμορφο κ αληθινό αναγνωρίζει η συνείδηση σου! Μόνον ο θεϊκός σου εαυτός μπορεί να σε λυτρώσει να σε θεραπεύσει! Ο Χριστός-Εαυτός!
* 
Μία είναι η έξοδος: Να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου! Εσύ και ο Θεός! 
Η μόνη δυστυχία είναι η σιωπή του Θεού! 
Αρχή φόρμας

Δεν θέλω να έχω δίκιο Θεέ μου! Θέλω να είμαι μαζί σου! 
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: