ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Οκτ 2019

Καλό Ταξίδι Λαυρέντη!

«Είμαι θρήσκος. Πιστεύω σε έναν Θεό Πατέρα Παντοκράτορα. Πιστεύω πως κάτι υπάρχει, πως δεν μπορεί η ζωή να είναι μόνον αυτή! Γιατί αν υπάρχει μόνον η ύλη, είναι μια τρομερή κουταμάρα, μια… αλητεία. Αν έχει δημιουργηθεί αυτή η ζωή από μια σύμπτωση για να καταλήγουμε ξανά το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό, δεν έχει νόημα. Τότε, δυστυχώς, λυπάμαι που βρέθηκα σ’αυτή την ζωή»

«Ένα τραγούδι που αγαπώ πολύ είναι: ''Ο Στρατής''
σε στίχους Σώτιας Τσώτου και μουσική Κώστα Χατζή.
Όταν ήμουν πιτσιρικάς, έπαιζα όλη μέρα στην κιθάρα αυτό το τραγούδι και το τραγουδούσα.

Όταν πεθάνω, βρε Γιωργή
όταν σαλπάρω από τη γη
βάλε στην κάσα μου πανιά
βάλε της άλμπουρα, σχοινιά
πες πως ταξίδεψε κι αυτός
ο τυχερός, ο τυχερός».

Σχόλιο: Σε έχω στα μάτια μου Λαυρέντη όταν ήρθες στον Ngradio πέρυσι και σου κάναμε εκπομπή… Τρυφερός, απλός, τα λόγια σου επί της ουσίας… Μας άνοιξες την καρδιά σου… Είπαμε πολλά…
Χαίρομαι που σε γνώρισα! Ήσουν όχι μόνο ταλαντούχος καλλιτέχνης αλλά και εξαιρετικά ενδιαφέρων άνθρωπος! Αυθεντικός, απλά ο εαυτός σου σε ένα συνάφι που το fake περισσεύει!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: