ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Σεπ 2016

Ο Χριστός είναι η όραση που θα χρησιμοποιήσω σήμερα!

Κάθε ημέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή, επιλέγω αυτό που θέλω να κοιτάω, τους ήχους που θέλω να ακούσω, τις μαρτυρίες γι’ αυτό που εγώ θέλω να είναι η αλήθεια για μένα! Σήμερα επιλέγω να κοιτάξω αυτό που ο Χριστός θέλει να δω, να ακούσω τη Φωνή του Θεού και να αναζητήσω μαρτυρίες για αυτό που είναι αληθινό μέσα στην δημιουργία του Θεού!
Μαθήματα Θαυμάτων
*
Αποφάσισε ΤΩΡΑ να μιλήσεις με τον Ζώντα Θεό!
Πώς; Σαν παιδί! Ας μην περνά ούτε μια μέρα χωρίς αυτή την εσωτερική συνομιλία! 

Να θυμάσαι: ο Θεός είναι μεγαλύτερος από κάθε πρόβλημα! 
*
Το να είσαι ο Εαυτός σου αυτό είναι το θαύμα!
Είναι ανοησία να καταπατάς τους νόμους αυτού του επιπέδου και να ελπίζεις ότι με την προσευχή αυτό το αντισταθμίζεις! Πρέπει πάντα να κάνεις αυτό που μπορείς για να προσθέσει ο Θεός το αδύνατον! 

Κάνε το πρώτο βήμα! Και όλο το σύμπαν θα σε συνδράμει!
*
Πώς μπορεί οι ψευδαισθήσεις να ικανοποιούν το Τέκνο του Θεού;
Πατέρα, η αλήθεια μου ανήκει! Η εστία μου βρίσκεται στον Παράδεισο σύμφωνα με την Βούλησή Σου και την δική μου! Μπορούν τα όνειρα να με ικανοποιήσουν; Μπορούν οι ψευδαισθήσεις να μου φέρουν ευτυχία; Τι άλλο εκτός από την ανάμνησή Σου μπορεί να ικανοποιήσει το Τέκνο Σου;
Μαθήματα Θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: