ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

20 Σεπ 2016

Περιβάλλομαι από την Αγάπη του Θεού!

Πατέρα, στέκεσαι μπροστά μου και πίσω μου, δίπλα μου, στο μέρος που βλέπω τον εαυτό μου και παντού όπου πηγαίνω! Εσύ βρίσκεσαι σε όλα τα πράγματα που κοιτάζω, στους ήχους που ακούω και σε κάθε χέρι που έρχεται να πιάσει το δικό μου! Σε Εσένα ο χρόνος εξαφανίζεται και ο χώρος γίνεται μια πεποίθηση δίχως νόημα! Γιατί αυτό που περιβάλλει τον Υιό Σου, και τον προστατεύει, είναι η ίδια η Αγάπη! Δεν υπάρχει καμιά Πηγή εκτός από Αυτήν και τίποτα δεν υπάρχει που να μη μοιράζεται την ιερότητά Της, ή που να βρίσκεται πέρα από την αδιαίρετη δημιουργία Σου, ή χωρίς την Αγάπη που κρατά όλα τα πράγματα μέσα στον Εαυτό Της! Πατέρα, το Τέκνο Σου είναι σαν και Σένα! Στο Όνομα Σου, ερχόμαστε σε Σένα σήμερα, για να είμαστε σε γαλήνη μέσα στην παντοτινή Σου Αγάπη!
Μαθήματα θαυμάτων
*
Ένα παιδικό χαμόγελο το πέρασμα Σου από την γη πατερούλη μου...
Το κράτησες έως το τέλος της ηρωικής σου ζωής! Αεροπόρος, κλασικός Υδροχόος, αισθηματίας και ιδεαλιστής! Μια γενναία αθώα γεμάτη συμπόνια ψυχή! Ευλογημένος! Προλάβαμε ν´ αγαπηθούμε μπαμπά! Σ´ ευχαριστώ! 24 χρόνια στον ουρανό...
*
Ξεχάστε τα παλιά λάθη!
Να αποφεύγετε να σκέφτεστε τα λάθη που έχετε κάνει! Δεν ανήκουν σ’ εσάς τώρα! Η προσοχή είναι αυτό που δημιουργεί την συνήθεια και την μνήμη! Η αναπόληση αρνητικών πραγμάτων δεν είναι ο σκοπός της δοσμένης από τον Θεό μνήμης!
Ενδυναμώστε μόνο τις αναμνήσεις της καλοσύνης!

Εναπόκειται στον καθένα μας να κόψει τα δεσμά του με το ξίφος της σοφίας ή να παραμείνει δέσμιος! Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: