ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

19 Σεπ 2016

Η άγια όραση μου βλέπει όλα τα πράγματα άγια!

Πατέρα, ο Νους Σου δημιούργησε όλα όσα υπάρχουν, το Πνεύμα Σου εισήλθε σε αυτά, η Αγάπη Σου τους έδωσε ζωή! Και εγώ θα κοιτάζω ό,τι δημιούργησες Εσύ σαν να μπορούσε να είναι αμαρτωλό; Δεν θέλω να αντιλαμβάνομαι τέτοιες σκοτεινές και τρομακτικές εικόνες! Το όνειρο ενός τρελού δεν είναι καθόλου αυτό που επιλέγω αντί για την ομορφιά με την οποία Εσύ  ευλόγησες την δημιουργία∙ αντί για όλη της την ομορφιά, την χαρά, και την αιώνια, ήρεμη εστία της μέσα σε Σένα!
* 
Όταν συναντήσεις ένα ουράνιο ον είναι μονόδρομος!
Κάθε πίσω στις γνωστές περιοχές του νου, μεγαλώνει το αδιέξοδο! Το μπροστά λέει: Δεν σκέφτομαι! Δεν ανησυχώ! Παραδίνομαι στον Θεό! Εκείνος ξέρει πώς θα με φροντίσει! Έχω εμπιστοσύνη ότι όλα θα πάνε καλά! ΤΕΛΟΣ! Δεν πιστεύω στο Matrix όσο καλή παράσταση κι αν δίνει! Έχω μνήμη Θεού, όπως λένε οι αγιορείτες! Θυμάμαι τον Θεό κάθε στιγμή! Όλες τις στιγμές που μου έχει αποκαλυφθεί!  Στην πραγματικότητα όλα είναι πεπληρωμένα!  Όμως ο νους επανέρχεται δριμύτερος! Να σε τιμωρήσει για το πώς τόλμησες να ζητήσεις το απόλυτο!
*
Συγχώρεσε με Θεέ μου! Άπειρες φορές την πατάω αλλά άπειρες φορές ομολογώ την αδιάλλειπτη Παρουσία Σου! 
Tο σύμπαν είναι αντισταθμιστικό! Άλλοι σε αδικούν άλλοι σε αγαπούν!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: