ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

23 Σεπ 2016

Φώναξε δυνατά αυτό που είσαι! Να το ακούσεις! Να το ακούσει το σύμπαν! Είναι η ισχυρότερη επαναφορά στην θεϊκότητα σου! Φώναζέ το!

Δεν υπάρχει τίποτα να περιμένεις εκτός από την αλλαγή της συνειδητότητάς σου!

Ο χρόνος που ο Θεός θέλει να θεραπευτείς είναι ΤΩΡΑ!

Παρά λίγη καρδιά θά ’ταν ο κόσμος άλλος!
Οδυσσέας Ελύτης
*
Το μόνο που βλέπω είναι η γλυκύτητα της δημιουργίας!
Πραγματικά έχω παρεξηγήσει τον κόσμο, διότι έθεσα τις αμαρτίες πάνω σ’ αυτόν και τις είδα να μου ανταποδίδουν το βλέμμα μου! Πόσο άγριες φαινόντουσαν! Και πόσο λάθος έκανα όταν νόμιζα ότι αυτό που φοβόμουν βρισκόταν στον κόσμο, αντί μέσα στο νου μου και μόνο! Σήμερα βλέπω τον κόσμο μέσα στην ουράνια γλυκύτητα με την οποία λάμπει η δημιουργία! Δεν υπάρχει φόβος μέσα σ’ αυτόν! Καμία φαινομενική αμαρτία του ας μην επισκιάζει το φως του Ουρανού που λάμπει πάνω στον κόσμο. Αυτό που αντανακλάται εκεί βρίσκεται μέσα στο Νου του Θεού! Οι εικόνες που βλέπω αντανακλούν τις σκέψεις μου! Όμως ο νους μου είναι ένα με του Θεού! Επομένως μπορώ να αντιληφθώ την ευγένεια της δημιουργίας!
Μαθήματα θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: