ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Σεπ 2016

Πόση από την ζωή σου ακόμα θα περάσει για να καταλάβεις ότι οι σκέψεις που κάνεις επιδρούν άμεσα στην πραγματικότητα σου!

Σβήσε το σκεπτοπαρελθόν! Πώς; Μια προσευχή από καρδιάς θα έφτανε! Αφιέρωσε τον νου σου στην καρδιά σου! 
*
Όταν παραπονιέσαι για το ΚΑΚΟ, το διπλασιάζεις! Όταν το περιγελάς, το εξουδετερώνεις! 
Κομφούκιος
Όταν το σήμερα ρίχνει το φταίξιμο στο χτες είναι ήδη ένοχο στο αύριο!
Αρκάς
*
Όποια στιγμή μιλάει η φωνή της ζήλειας, του φόβου ή του θυμού, να θυμάστε ότι δεν είναι η δική σας φωνή και διατάξτε την να σταματήσει!
Ξεριζώστε την ζήλεια, τον φόβο και τον θυμό από μέσα σας, εσωτερικά, έτσι ώστε, όποτε μια ποταπή παρόρμηση σας λέει να μισήσετε ή να πληγώσετε, μια άλλη, δυνατότερη φωνή να σας λέει να αγαπήσετε και να συγχωρήσετε! ΑΥΤΗ την φωνή να ακούτε!

Η αγάπη επιζεί μόνο με σεβασμό, προσφορά και έλλειψη κτητικότητας!

Όταν θα είστε ελεύθεροι από κάθε ίχνος ζήλειας και φόβου, η ζωή σας θα είναι υπέροχη! Μπορείτε να είστε ελεύθεροι! Αυτό που είναι δικό σας θα είναι δικό σας κι αυτό που δεν ήταν προορισμένο για σας δεν θα σας έκανε ευτυχισμένους!
Η πληρότητα έγκειται στο να βελτιώνετε συνεχώς τον εαυτό σας, ώστε αντί να ψάχνετε εσείς τους άλλους, να ψάχνουν εκείνοι εσάς! Δώστε αγάπη και φιλία χωρίς να περιμένετε τίποτα σε αντάλλαγμα!
Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
*
 Η όρασή μου προχωρά μπροστά να κοιτάξει το πρόσωπο του Χριστού!
Σήμερα ζητώ την ευλογία Σου στην όρασή μου! Είναι το μέσο που Εσύ επέλεξες να γίνει ο δρόμος που θα μου δείξει τα λάθη μου, ώστε να δω πέρα απ' αυτά! Σήμερα επιλέγω να δω ένα συγχωρεμένο κόσμο, στον οποίο ο καθένας μου δείχνει το πρόσωπο του Χριστού και με διδάσκει ότι αυτό που κοιτώ ανήκει σε μένα, ότι τίποτα δεν υπάρχει εκτός από το ιερό Σου Τέκνο!
Μαθήματα Θαυμάτων

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: