ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Σεπ 2016

Ο ιερός Εαυτός μου κατοικεί μέσα σου, Τέκνο του Θεού!


Πατέρα, Εσύ μου έδωσες όλα τα Τέκνα Σου, να είναι οι σωτήρες μου και οι σύμβουλοί μου στην όραση, οι κομιστές της ιερής Φωνής Σου σε μένα! Σ' εκείνους Εσύ καθρεφτίζεσαι και μέσα από εκείνους κοιτά ο Χριστός εμένα,
από τον Εαυτό μου! Ας μην ξεχάσει το Τέκνο Σου σήμερα το ιερό Σου Όνομα! Ας μην ξεχάσει το Τέκνο Σου την ιερή Πηγή! Ας μην ξεχάσει το Τέκνο Σου ότι το Όνομά του είναι δικό Σου!
*
Ο άγγελος γνωρίζει την μυστική πτήση για την Ελευθερία!
Ανέβα με χαρούμενη ετοιμότητα στην αγκαλιά του! Στην πτήση αυτή τα προβλήματα δεν λύνονται, εξαφανίζονται!  
*
Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους! 
Ελευθερία σημαίνει να απελευθερωθείς από την ταύτιση με τον κόσμο, σημαίνει να σβήσεις για πάντα την ωδή του πόνου που κυρίεψε ολόκληρη την ζωή σου!
Σχολή των θεών
*
Υπέροχα Ταξίδια φωτός και αγάπης αγαπημένοι μου! 
Εσύ είσαι το θαύμα όντας ο Εαυτός σου!  

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: