ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Σεπ 2016

Ας θυμηθώ ποιος είναι ο σκοπός μου!

Εάν ξεχάσω το στόχο μου μπορεί να μπερδευτώ, αβέβαιος γι' αυτό που είμαι, και έτσι να βρίσκομαι σε εσωτερική σύγκρουση ως προς τις πράξεις μου! Κανείς δεν μπορεί να υπηρετεί αντιφατικούς στόχους και να τους υπηρετεί καλά! Ούτε μπορεί έτσι να λειτουργεί χωρίς βαθιά αγωνία και μεγάλη θλίψη! Επομένως, ας είμαστε αποφασισμένοι να θυμηθούμε σήμερα τι είναι αυτό που θέλουμε ώστε να ενοποιήσουμε τις σκέψεις και τις πράξεις μας με νόημα!
Μαθήματα Θαυμάτων
 * 
Κάθε πράξη μας αντηχεί στην αιωνιότητα! 
Όταν ο νους δεν αφιερώνεται στον Θεό γίνεται διάολος! 

Ή θα ανησυχείς ή θα αγαπάς! Εμείς επιλέγουμε την αγάπη! 
*
Ελλάδα χώρα ονείρων! 
Υπογράψαμε την Ελπίδα! Τώρα υπογράφουμε το Έλεος!

''Δεν θέλουν να ακούσουν, θέλουν να διδάξουν! " Χωρίς αισθήματα τι να διδάξεις! 

Από ένα σημείο και μετά γίνεσαι απλός, αγνός! Καθαρός καμβάς κάθε μέρα! Χωρίς προσδοκίες χωρίς επιθυμίες χωρίς στόχους! 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: