ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Σεπ 2016

Βασιλεύ ουράνιε, Παράκλητε, το πνεύμα της αληθείας ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός

ελθέ και σκήνωσον εν ημίν και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος και σώσον αγαθέ τας ψυχάς ημών! 
*
Ο καρδιακός λόγος
Θυμάμαι τον Ηλία μου! Τον συροκρητικό δερβίση... Όταν μιλούσε τα μάτια του ήταν σχεδόν πάντα βουρκωμένα από συγκίνηση! Γιατί δεν μιλούσε για να πει κάτι που σκεφτόταν! Μιλούσε για να πει κάτι που  αισθανόταν! 
* 
Δεν είναι ο " άλλος" ο εχθρός! Απλώς Φοράει τα προσωπεία του εχθρού!
Γνώρισε τον Φίλο για να καταλάβεις ποιος είναι ο εχθρός! Ο μόνος Φίλος του ανθρώπου είναι ο Χριστός, ο Ζων Θεός! 
*
Όπου κι αν πας ο εαυτός σου θα σε ακολουθεί!
Η ελευθερία είναι εσωτερική κατάσταση! Συνώνυμη με την αγάπη! Την μόνη Ελευθερία! 

Κανείς δεν θέλει να φύγει από ό τι αγαπά! Ανεξαρτησία και αυτονόμηση από τι; 

Κανείς δεν σε δυναστεύει παρά μόνον ο εαυτός σου! Άνοιξε τα φτερά σου! Από ψηλά μοιάζει η γη με ζωγραφιά! Κι εσύ την πήρες σοβαρά...

Και όμως θα έφτανε η ευγνωμοσύνη για να λυτρωθούν οι ψυχές! 
*
Επιλέγω να περάσω την σημερινή ημέρα σε τέλεια γαλήνη!
Στο Όνομά Του αφιερώνω σήμερα την ημέρα για να βρω πια είναι η Βούληση του Πατέρα μου για μένα, αποδεχόμενός την ως δική μου! Και έτσι, Πατέρα μου, θα περάσω αυτή την μέρα μαζί σου! Το Τέκνο Σου δεν σε έχει ξεχάσει! Η γαλήνη που Εσύ του έδωσες υπάρχει ακόμα μέσα στον νου του, και εκεί επιλέγω να περάσω την σημερινή ημέρα!
Μαθήματα Θαυμάτων

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: