ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Σεπ 2016

«Όλα να τα παρατήσω;» Ναι! «Άσε τα όλα και ακολούθησε με!»

Το σεξ και ο θάνατος είναι πολύ κοντά! Και μέσα σ' όλα αυτά απελπισμένος ο άνθρωπος ψάχνει να βρει τον Θεό! Ποιον Θεό; Τι να τον κάνει; Τι τον θέλεις τον Θεό; Μια μετοχή εξαγορασμένη είσαι από τον προϊστάμενο σου, από τον εραστή σου, από το παιδί σου, από τον μαλάκα σου! Τι θέλεις τον Θεό! Γιατί άμα βρεις τον Θεό, θα πρέπει να σηκωθείς να φύγεις από δω! Εκτός αν ο Θεός σου πει να μείνεις και να φτιάξεις τους υπόλοιπους! Αν βρεις τον Θεό, θα πρέπει να παραιτηθείς από όλα! Από γυναίκα, από παιδιά κ.λπ. «Είναι ο Θεός κακός για να θέλει να αφήσω τα παιδιά μου;» λέει το μυαλό σου! Αφού υπάρχει ο Θεός, θα του τα εμπιστευτείς! Δεν παρατάς κανέναν! Αλλά ο νους εννοεί ότι θα παρατήσει την εξουσία πάνω στα παιδιά, τον σύζυγο, τον φίλο, τον εραστή κ.λπ.
*
Είσαι πνεύμα! Το πνεύμα δεν πεθαίνει ούτε και γεννήθηκε ποτέ! Είσαι αιώνιο, θεϊκό, αμετάβλητο πνεύμα, στην αληθινή σου φύση!
Η λάθος όραση μας κάνει να γνωρίζουμε τον εαυτό μας από την πλευρά μόνο της φαινομενικής γέννησης και του φαινομενικού θανάτου, κι αυτό είναι αυταπάτη! Η διαστρεβλωμένη αυτή όραση του πνεύματος είναι στην πραγματικότητα αυτό που γνωρίζουμε σαν ύλη!
Έμετ Φοξ 
*
Επικαλούμαι τον Αρχάγγελο Ραφαήλ να θεραπεύσει πλήρως τα σώματά μου και τα ενεργειακά μου κέντρα με την Σμαραγδένια του Ενέργεια!
Οραματίζομαι το Σμαραγδένιο του Φως να εισχωρεί σε κάθε σημείο του φυσικός μου σώματος, προσφέροντας την πλήρη θεραπεία σε κάθε ασθένεια! Είμαι Υγιής! Ναι! Είμαι Υγιής! Μου αξίζει η Υγεία! Και έτσι είναι! Αγάπη και Φως!
*
Η όρασή μου προχωρά και βλέπει το πρόσωπο του Χριστού!
Ζητώ την ευλογία Σου στην όρασή μου σήμερα! Αυτή είναι το μέσον που έχεις διαλέξει να γίνει ο τρόπος να μου δείχνεις τα λάθη μου, και να κοιτάξω πέρα από αυτά! Μου έχει δοθεί να βρω μια νέα οπτική μέσα από τον Οδηγό που μου έδωσες Εσύ, και μέσα από τα μαθήματά Του να υπερβώ την αντίληψη και να επιστρέψω στην αλήθεια! Ζητώ την ψευδαίσθηση που υπερβαίνει όλες αυτές που έχω φτιάξει εγώ! Σήμερα επιλέγω να δω ένα κόσμο μέσα στο φως της συγχώρεσης, μέσα στον οποίο όλοι μου δείχνουν το πρόσωπο του Χριστού, και με διδάσκουν ότι αυτό που βλέπω μου ανήκει! Ότι τίποτα δεν υπάρχει, εκτός από τον άγιο Υιό Σου!
 Mαθήματα Θαυμάτων
*
Στο τέλος μόνο η αγάπη μένει! Όλα τα άλλα περνούν αγαπημένοι μου! 
Να είσαι προσεκτικός μη και περάσει άγγελος από μπροστά σου και δεν τον δεις...

Είναι απίστευτο πόσο σκληροί γίνονται οι άνθρωποι όταν νιώσουν δυνατοί! Σπανίως αφιερώνουν στον Θεό την όποια τους κατάκτηση υπέρ των συνανθρώπων τους! 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: