ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Σεπ 2016

Ό,τι υποφέρει δεν είναι μέρος από μένα!

Έχω απαρνηθεί την αλήθεια! Τώρα, με την ίδια πίστη, ας απαρνηθώ το ψέμα! Ό,τι υποφέρει δεν είναι μέρος από μένα! Ό,τι θλίβεται δεν είναι ο εαυτός μου! Ό,τι πονά δεν είναι παρά μια ψευδαίσθηση μέσα στον νου μου! Ό,τι πεθαίνει ποτέ δεν ζούσε στην πραγματικότητα, παρά μόνο περιγελούσε την αλήθεια για τον εαυτό μου! Τώρα αποκηρύσσω την εικόνα που έχω για τον εαυτό μου και τις αυταπάτες και τα ψέματα για τον άγιο Υιό του Θεού! Τώρα είμαι έτοιμος να τον δεχτώ πίσω όπως ο Θεός τον δημιούργησε, και έτσι όπως είναι!

Πατέρα, η αρχαία αγάπη για Σένα επιστρέφει, και με αφήνει να αγαπώ και τον Υιό Σου ξανά! Πατέρα, είμαι έτσι όπως με δημιούργησες! Τώρα θυμάμαι την Αγάπη Σου, και την δική μου! Τώρα καταλαβαίνω ότι είναι ένα!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: