ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

9 Σεπ 2016

Το Τέκνο του Θεού είναι η Ταυτότητά μου!

Ο Εαυτός μου είναι ιερός πέρα απ' όλες τις σκέψεις ιερότητας, που τώρα μπορώ να συλλάβω. Η φωτεινή και τέλεια αγνότητά του είναι πολύ πιο λαμπερή από όποιο φως έχω δει. Η δύναμή του δεν έρχεται από τις φλεγόμενες επιθυμίες, οι οποίες κινούν τον κόσμο, αλλά από την απέραντη Αγάπη του Θεού του Ίδιου.
Μαθήματα Θαυμάτων
*
Κάθε άνθρωπος και κόσμος ολόκληρος! Πόσοι προσφέρουν μέσα τους Ταξίδι φωτός χαράς ευλογίας…
Ευξόμεθα υπέρ των μισούντων και αγαπώντων ημάς!

Αγιότητα είναι να είσαι κάθε στιγμή καινούργιος! 

Όταν έχεις δύο καρβέλια ψωμί και τα μοιράζεσαι, τότε μόνο υπάρχει αγάπη! Όταν έχεις δέκα και δίνεις τα δύο, αυτό είναι φιλανθρωπία!
Dattatreya Sarasuati 
*
Δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο εκτός από την αλήθεια! Μέσα σε αυτήν όλες οι ανάγκες ικανοποιούνται, όλοι οι σφοδροί πόθοι παύουν, όλες οι ελπίδες τελικά εκπληρώνονται και τα όνειρα φεύγουν! Τώρα έχω όλα όσα θα μπορούσα ποτέ να χρειαστώ! Τώρα έχω όλα όσα θα μπορούσα να θέλω! Και τώρα επιτέλους βρίσκομαι σε γαλήνη!
Μαθήματα Θαυμάτων

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: